مارالمارال، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

مارال جونم

بیست و چهارم

1394/2/28 17:44
نویسنده : مریم
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان

عید مبعث سالگرد عقد من و آقای همسربود . امثال به علت اینکه رفتیم مشهد نتونستیم مثل سالهای قبل جشن کوچیکی با دوستامون بگیریم . اما خوب مشهد رفتنمون هم خالی از لطف نبود و مراسم بله برون واسه عمه مارال جون بود . انشاا... همه ی جوونا خوشبخت باشن زیبا

دیشب هم که تولدم بود خجالت یه تولد کوشمولو توخونه ی بابام گرفتیم . خودمون بودیم و خالم اینا . جاتون خالی خوش گذشت و مارال جون کلی نای نای کرد محبت مـــــاشـــاا...

خلاصه شکرخدا فعلا همه چی امن و امانه و به شادی . انشاا... واسه همه همین طور باشه . البته فقط نگرانیه دو کیلو کاهش وزن مارال رو همچنان دارم . خطا

خب فعلا من برم . در اولین فرصت با عکس و خبرهای بعدی میام بای بای

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

هما
4 خرداد 94 8:59
سلام عزیز اول باید بگم با عرض پوزش که تاریخ تولدتو یادم رفته بود، تولد خواهر منم 27 اردیبهشته هی می گم خدایا یکی دیگه هم تولدش همین روز بود هرچی فکر کردم یادم نیومد خلاصه شرمنده با تاخیر تولدت مبارک دوست جونم و همچنین سالگرد ازدواجتون. برای دوکیلو وزن گیری مارال نگران نباش. مبارکا باشه اون یکی خواهر شوهرم بسلامتی ازدواج کرد خوشبخت بشن الهی. همیشه به شادی باشین ایشالله.
مریم
پاسخ
سلام دوستم البته من 28 اردیبهشت هستم . اما ممنون .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مارال جونم می باشد